WyszukiwarkaZaloguj się |
Najczęściej zadawane pytaniaNajczęściej zadawane pytania....
1. Jak sprawdzić status przesyłki? Po zalogowaniu na stronie portalu należy wejść w zakładkę PANEL KLIENTA i następnie kliknąć na zamówienie z właściwą datą zakończenia aukcji. W rubryce UWAGI umieszczany jest rodzaj przesyłki, numer nadawczy ( w przypadku kuriera/ Paczka 24 ) i data nadania.
Od dnia 31.12.2016 będzie dostępny również numer nadania dla przesyłek rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru ( ZPO )
2. W jakim terminie jest wysyłka? Wylicytowane loty są wysyłane do 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania należności na rachunku bankowym. W dniu wysyłki jest zmieniany status na PRZESYŁKA WYSŁANA i automatycznie otrzymują Państwo e-mail z wiadomością o statusie.
3. W jaki sposób można sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka? Na stronie Poczty Polskiej pod linkiem https://emonitoring.poczta-polska.pl/ po wprowadzeniu pełnego numeru nadawczego uzyskają Państwo informację gdzie w danym miejscu znajduje się przesyłka.
4. Czy są dodatkowe koszty związane z wysyłką? Dom Aukcyjny nie pobiera dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem przesyłki. Kupujący pokrywa tylko prowizję i koszt wysyłki, który jest automatycznie generowany do kwoty wylicytowanych lotów.
6. Zmiana danych do wysyłki. Uaktualnienie danych do wysyłki koniecznie należy wprowadzić przed zakończeniem aukcji. W przypadku nagłych zmian prosimy o email z dodatkową informacją o właściwych danych. Dom Aukcyjny potwierdza zwrotnie przyjęcie do wiadomości wprowadzonych zmian. Poczta Polska umożliwia również zmianę adresu nawet w przypadku awizowania na niewłaściwym adresie. Sytuacja dotyczy przesyłek na terenie Polski.
|