Zaloguj się

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania....


1. Jak sprawdzić status przesyłki?

Po zalogowaniu na stronie portalu należy wejść w zakładkę PANEL KLIENTA i następnie kliknąć na zamówienie z właściwą datą zakończenia aukcji. W rubryce UWAGI umieszczany jest rodzaj przesyłki, numer nadawczy ( w przypadku kuriera/ Paczka 24 ) i data nadania. 


Od dnia 31.12.2016 będzie dostępny również numer nadania dla przesyłek rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru ( ZPO )


2. W jakim terminie jest wysyłka?

Wylicytowane loty są wysyłane do 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania należności na rachunku bankowym. W dniu wysyłki jest zmieniany status na PRZESYŁKA WYSŁANA i automatycznie otrzymują Państwo e-mail z wiadomością o statusie. 


3. W jaki sposób można sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?

Na stronie Poczty Polskiej pod linkiem 

https://emonitoring.poczta-polska.pl/

po wprowadzeniu pełnego numeru nadawczego uzyskają Państwo informację gdzie w danym miejscu znajduje się przesyłka.


4. Czy są dodatkowe koszty związane z wysyłką?

Dom Aukcyjny nie pobiera dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem przesyłki. Kupujący pokrywa tylko prowizję i koszt wysyłki, który jest automatycznie generowany do kwoty wylicytowanych lotów.

 

6. Zmiana danych do wysyłki.

Uaktualnienie danych do wysyłki koniecznie należy wprowadzić przed zakończeniem aukcji. W przypadku nagłych zmian prosimy o email z dodatkową informacją o właściwych danych. Dom Aukcyjny potwierdza zwrotnie przyjęcie do wiadomości wprowadzonych zmian.

Poczta Polska umożliwia również zmianę adresu nawet w przypadku awizowania na niewłaściwym adresie. Sytuacja dotyczy przesyłek na terenie Polski.

 

 

 

© Copyright 2019 by Auction House Phila World - Wszelkie prawa zastrzezone - All rights reserved
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Sklep internetowy Shoper.pl